Suurin osa Habbon teknisistä ongelmista liittyy välimuisti-, flash- tai palomuuriongelmiin

 Teknisen ongelman selvittämiseksi noudata allaolevia ohjeita.

 

  1. Tyhjennä koneesi välimuisti
  2. Useimmat internetselaimet säilyttävät väliaikaisia kopioita pelitiedostoista. Välimuistin tyhjennys auttaa tavallisimpiin latausongelmiin.

  3. Päivitä koneeseesi uusin Flash- ja Java-versio

  4. Poista ja lataa uudelleen molempien ohjelmien uusin versio. Useimmat nettisivut ja pelit vaativat sekä Flash- että Java-ohjelman toimiakseen, joten ohjelmapäivitykset kannattaa aina pitää ajan tasalla.

  5. Varmista, että palomuuriasetuksesi ei estä Habbo-yhteyttä

  6. Tietokoneen palomuuriasetukset kannattaa myös tarkistaa. Erityisesti “Lapsilukko” saattaa aiheuttaa ongelmia Habbo Hotellin käytössä. Esimerkiksi Windows XP:n ja Vistan palomuuriasetuksiin kannattaa Habbo lisätä poikkeuksena sallittaviin ohjelmiin, jolloin yhteysongelmat useimmiten katoavat.

  7. On hyvä muistaa, että suurin osa reitittimistä toimii myös palomuureina. Kannattaa tarkistaa siis myös reitittimen palomuuri sekä virustorjuntaohjelman palomuuri. Tupla- tai jopa triplapalomuurien purkaminen vaikuttaa ratkaisevalla tavalla yhteysongelmien korjaantumiseen.

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk