Tekniset ongelmat - Apple

Jos Habbo ei toimi kunnolla iPadillasi tai iPhonellasi, kokeile poistaa sovelluksen asennus ja uudelleenasentaa se. Varmista, että olet hyvän internetyhteyden äärellä. Mikäli ongelmat ilmenevät sovelluksen jäätymisenä tai kaatumisena, kokeile uudelleenkäynnistää Habbo-sovellus seuraavasti: 

 

 

– Kaksoisnäpäytä laitteesi Koti -painiketta

 

– Selaa aukiolevia sovelluksia pyyhkäisemällä sormellasi oikealta vasemmalle

 

– Pyyhkäise sormellasi ylös sulkeaksesi sovelluksen

 

Voit sulkea myös muut taustalla pyörivät sovellukset vapauttaaksesi lisää muistia. Jos ongelmat jatkuvat, kokeile uudelleenkäynnistää laitteesi painamalla ja pitämällä virtanappia pohjassa pitkään. 

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk