Kuinka käytän Habbo Help Toolia?

Ottaessasi meihin yhteyttä Habbo Help Toolilla, täytyy sinun valita vetovalikosta ongelmaasi koskeva aihe. Oikean aiheen valitseminen auttaa meitä vastaamaan sinulle nopeammin!


Muista! Kun otat ensi kertaa yhteyttä Habbon asiakastukeen Help Toolilla, sinulta pyydetään sähköpostiosoitettasi. Varmistathan, että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein, jotta pyyntöösi liittyvät vastaukset löytävät perille!


Ensimmäiseksi kannattaa käyttää etusivun hakua: valtaosaan yleisimmistä Habboon liittyvistä kysymyksistä on jo vastattu FAQ-osiossa. Näin ollen sinun ei tarvitse turhaan odotella vastausta pyyntöösi.


Jos etsimääsi vastausta ei löydy FAQ-osiosta, voit lähettää uuden pyynnön Habbon asiakastukeen klikkaamalla “Lähetä uusi pyyntö”. Jokainen lähetetty pyyntö käsitellään yksitellen omalla tikettinumerollaan. Useamman kuin yhden tukipyynnön lähettäminen samasta aiheesta vain hidastaa vastausprosessiamme. Jos tarvitset vielä lisätietoa vastauksemme jälkeen, vastaa lähettämäämme sähköpostiin tai valitse “Omat pyyntöni” sen sijaan, että lähettäisit uuden pyynnön.


Kuinka sitten valitset oikean aiheen kysymyksellesi? Vetovalikosta on helppo valita tilannettasi parhaiten kuvaava vaihtoehto.

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk