Puhelin- tai luottokorttilaskussani näkyy veloituksia: Mitä ne ovat?

Jos kännykkä- tai lankapuhelinlaskussasi tai pankki- tai luottokorttilaskussasi näkyy Habbon veloituksia, taloudessasi asuva Habbon käyttäjä on todennäköisesti ostanut Habbo-kolikoita kyseisellä tavalla.

 

Lisätietoja maksutavoistamme saat Ostotavat-sivultamme.

 

Kaikki maksutapahtumat ovat käyttäjiemme alulle panemia, joten emme voi tarjota niistä hyvityksiä tai palauttaa rahoja jälkikäteen. Lasten netin- ja rahankäyttö on heidän huoltajiensa vastuulla.

 

Habbo ei voi olla vastuussa käyttäjiensä tekemisistä. Ole hyvä ja keskustele kyseisen käyttäjän kanssa veloituksista ja opasta heitä vastuulliseen rahankäyttöön. Jos haluat lisätietoja maksutapahtumista tai pyytää kyseisen käyttäjätilin lukitsemista, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä.

 



 

 

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk