Ostaminen puhelimella

Ostaminen puhelimella

Miten voin ostaa kolikoita puhelimellani?
Ostaaksesi kolikoita puhelimellasi, ole hyvä ja avaa ostotavat-sivumme.
Varmista aina kortin omistajalta, että sinulla on lupa käyttöön, ennenkuin ostat itsellesi Habbo-kolikoita.
Hahmo joutuu porttikieltoon, jos sille tehdään luvattomia ostoksia.


Tarvitsenko pankkitilin tai maksukortin ostaakseni puhelimella?
Et tarvitse. Ostaaksesi Habbo kolikkoja tarvitset ainoastaan matkapuhelimen, jolla voit lähettää sekä vastaanottaa tekstiviestejä. 



Mitä minun tulee tehdä tilatakseni?
Sinun tulee seurata ohjeita, kirjoittaa puhelinnumerosi ja odottaa, että saat vastausviestin.

 

Milloin saan koodin kolikoita varten?
Et saa koodia, kolikot siirtyvät suoraan hahmollesi. Varmista siis että olet kirjautuneena oikealle hahmolle, kun tilaat kolikot! 


Tarvitseeko minun kirjautua tilatakseni?
Ei. Ei kirjautumista, ei salasanoja. 



Miten minulta laskutetaan kolikot?
Kolikkojen laskutus tapahtuu puhelinlaskusi yhteydessä.


Miten maksu näkyy laskussani?
Se riippuu operaattorista. Siinä kuitenkin lukee aina “Zong". Ostoksesta veloitetaan myös SMS viestin hinta, tarkka summa riippuu operaattorista ja liittymätyypistä.

 

Mitä jos puhelimessani on Prepaid-liittymä?
Ostoksen hinta vähennetään sen hetkisestä saldosta.

 

Onko hinta tarkasti sivuilla luvattu?
Ostoksesta veloitetaan myös SMS viestin hinta, tarkka summa riippuu operaattorista ja liittymätyypistä.

 

Mitkä operaattorit toimivat palvelussa?
Elisa, dna, Sonera, Kolumbus ja Saunalahti.fi.

Lisätietojen tarpeessa, ota yhteyttä Zongin asiakaspalveluun:
Zongin asiakaspalveluun voit olla yhteydessä puhelimitse 0800 915 861
(maksuton, avoinna arkisin klo. 11.00 - 19.30) tai sähköpostitse osoitteessa support.fi@zong.com


Löysin laskustani maksun Habboon? Mitä tämä tarkoittaa?
Jos kortillasi on tapahtumia Habbosta, mitä luultavammin perheenjäsenesi on hankkinut kolikoita kortillasi.
Voit lukea lisää maksutavoista ostotavat-sivultamme.
Kaikki tapahtumat ovat Habbo käyttäjän aloitteesta tapahtuvia, emmekä valitettavasti voi korvata mahdollisia väärinkäyttöjä, 
sillä lapsen rahankäyttö ja toiminta verkossa on huoltajan vastuulla. 


Habbo ei vastaa käyttäjiensä käytöksestä verkossa.
Huoltajan tulisi keskustella alaikäisten kanssa vastuullisesta rahankäytöstä sekä vastuusta verkossa. Jos haluatte lisätietoja maksuista tai estää käyttäjän pääsyn palveluumme, olkaa yhteydessä asiakaspalvelun kautta.


Katso viimeisimmät tiedot sekä ehdot ostotavat-sivultamme

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk