Miksi minulla on porttikielto?

Miksi minulla on porttikielto?


Jos et pääse Habboon ja saat ilmoituksen että sinulla on porttikielto, pääset kirjautumaan sitten kun porttikielto on loppunut. Suurin osa porttikielloista on kahden tunnin pituisia, mutta osa on pidempiä riippuen siitä mistä porttikielto on annettu.

Moderaatiotiimi ei anna porttikieltoa ilman syytä. Voimme tarkistaa miksi sinulle on annettu porttikielto ja täten tiedämme tarkasti, mitä on tapahtunut. Tämän vuoksi porttikieltoja poistetaan erittäin harvoin.

 

Miksi sain pidemmän porttikiellon kuin ystäväni, joka teki saman sääntörikkomuksen?

Emme voi ottaa kantaa siihen miksi ystäväsi sai porttikiellon ja miksi se on eripituinen kuin sinun porttikieltosi. Mutta se voi johtua esimerkiksi siitä että jos olet itse jo kertaalleen rikkonut Habbon sääntöjä ja siitä syystä tämä toinen porttikielto on laitettu pidemmäksi ajaksi.

 

Mikä on syy porttikieltooni?

Jokainen joka rikkoo Habbon sääntöjä saattaa saada porttikiellon.  Jos haluat tietää lisää yksityiskohtia porttikieltosi syystä, löydät niitä täältä.

 

Ystäväni / siskoni / veljeni hankki minulle porttikiellon. Voitteko poistaa sen?

Vain sinulla on pääsy omalle käyttäjätunnuksellesi. Jos ystäväsi, siskosi tai veljesi on saanut hahmollesi porttikiellon, täytyy heidän tietää salasana käyttäjätunnuksellesi.

Varoitamme säännöllisesti käyttäjiämme etteivät he kertoisi käyttäjätunnustietojaan muille. Koska käyttäjätunnuksesi on sinun vastuullasi, täytyy sinun pitää siitä parempaa huolta.

 

Miksi sain varoituksen?

Jos sait viestin moderaatiotiimiltä, se on todennäköisesti varoitus siitä että olet tehnyt jotain mitä sinun ei pitäisi tehdä ja samalla pyyntö lopettaa sellainen toiminta. Jotkut viestit saattavat olla vain infoja joilla kerrotaan mitä hotellissa sillä hetkellä tapahtuu.

 

Miksi minut poistettiin huoneesta?

Jos sinut poistettiin huoneesta ja sait samalla viestin moderaatiotiimiltä, on huoneessa tehty jotain asiatonta. Viestissä yleensä kerrotaan miksi sinut on poistettu huoneesta.

 

Valitukset porttikiellosta.

Voit valittaa porttikiellostasi kuuden kuukauden sisällä sen saamisesta.  Valitettavasti kuuden kuukauden jälkeen emme enää voi keskustella porttikiellon syistä ja tarkistaa niitä.

 

Sain pysyvän porttikiellon ja asiakaspalvelusta sanottiin että se on aiheellinen, mitä voin tehdä?

Jos olet jo kerran saanut vastauksen asiakaspalvelusta ja porttikieltosi on tarkistettu, emme tee sitä enää uudelleen. Muista että saat pysyvän porttikiellon vain kaikista vakavimmista sääntörikkomuksista, joilla on negatiivinen vaikutus muihin käyttäjiin palvelussamme.

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk