Miten asiakaspalveluun saa yhteyden?

Asiakastukeen voi ottaa yhteyttä seuraavasti:

 

 * Laita kysymyksesi tai hakusanasi FAQ-sivun (help.habbo.fi) hakukenttään ja paina etsi. Jos et löydä haluamaasi vastausta tai haluat olla ongelmaasi koskien yhteydessä asiakastukeen, valitse vaihtoehto "Täytä lomake" ja pääset lähettämään uuden tukipyynnön.

 

* Avaamalla tämän välilehden (Luo uusi tukipyyntö) saat lähetettyä meille viestiä. Jos olet käyttäjämme vanhempi/huoltaja voi lähettää palautetta ilman että sinun pitää olla kirjautuneena Habboon, ilmoittamalla sähköpostiosoitteesi johon haluat vastauksen.

 

* Täytä lomakkeen kentät mahdollisimman tarkasti ja selitä ongelmasi lyhyesti ja ytimekkäästi kohdassa "kuvaus". Muista asiatyyli. Asiattomiin viesteihin ei vastata.

 

* Muista myös vastata sähköpostiisi saapuviin turvakysymyksiisi niin hyvin kuin osaat ja muistat. Tämä nopeuttaa asian käsittelyä huomattavasti!

 

* Vastaamme kysymykseesi niin pian kuin mahdollista. Toisinaan vastauksen saaminen kestää pidempään, jos meille on tullut paljon asiakaspalautetta. Saat kuitenkin vastauksen kysymykseesi!

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk