Kuinka ilmoitan ongelmasta?

Jos joku kiusaa sinua, koittaa saada selville salasanojasi tai muuta henkilökohtaista tietoa, tai puhuu seksuaalisia tai muuten sisällöltään sopimattomia juttuja, on asiasta paras ilmoittaa käyttäen ilmoitustyökalua. Jos tilanne tuntuu sinusta ikävältä tai ahdistavalta, voit myös olla yhteydessä täältä löytyviin lapsille ja nuorille tarkoitettuihin tukisivuihin.

Muistathan, että moderaatiotiimi voi auttaa sinua ikävässä tilanteessa ainoastaan jos lähetät heille avunpyynnön.

Kuinka ilmoitan ongelmasta?

Voit ilmoittaa ongelmasta painamalla hotellinäkymän oikeasta yläkulmasta löytyvää “Apua”-painiketta.

Miten muuten voin välttää ikäviä tilanteita?

Huoneissa, joihin sinulla on oikeudet, voit hiljentää tai poistaa sinua häiritsevät käyttäjät.

Jos toinen käyttäjää saa sinut tuntemaan olosi turvattomaksi tai uhatuksi, saat apua lähettämällä avunpyynnön Apua-nappia painamalla.

Muistathan, että avunpyynnöt ovat tarkoitettu ainoastaan sellaisia tilanteita varten, joissa todella tarvitset apua! Turhien avunpyyntöjen lähettely saattaa johtaa tilisi porttikieltoon.

Miten voin ilmoittaa sopimattomasta foorumikirjoituksesta tai -keskustelusta?

Ryhmän omistaja ja oikalliset jäsenet voivat piilottaa sopimattomia kirjoituksia tai kokonaisia keskusteluita. Habbon sääntöjen mukaan he ovat myös vastuussa foorumikirjoitusten sisällöstä.

 

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk