Suomen hotellin lähettiläät

Suomen hotelli sai syyskuussa kuusi uutta lähettilästä aiempien viiden rinnalle. Uudet lähettiläät valittiin lähettiläskyselyyn vastanneiden keskuudesta ansioidensa ja hakemuksessa antamiensa perusteluiden pohjalta.

Heidän tehtävänään on ylläpitää ja luoda kivaa ja ystävällistä tunnelmaa julkisiin huoneisiin ja auttaa uusia käyttäjiä. Alla tarkempi selostus aiheesta.

 

Keitä lähettiläät ovat?
Lähettiläät ovat kokeneita käyttäjiä, joiden tehtävänä on opastaa uusia käyttäjiä ja auttaa kitkemää ikävää käytöstä Habbon julkisista huoneista, jotta niissä säilyisi kiva ilmapiiri. Lähettiläät on valittu kokemuksensa sekä luotettavan ja järkevän käytöksensä perusteella. He ovat habboja, jotka ovat osoittaneet vilpitöntä ja esimerkillistä auttamisen halua.

 

Mitä oikeuksia lähettiläillä on?

Lähettiläillä on oikeudet potkia tai hiljentää häiritseviä käyttäjiä julkisissa huoneissa, sekä potkia pelejä tai ovensuita tukkivat julkisista huoneista. Lähettiläillä on myös tehtävä auttavaa ja opastaa erityisesti uusia käyttäjiä.

 

Kuinka lähettiläät tunnistaa?
Lähettiläät tunnistaa ”Virallinen lähettiläs” -merkistä, lähettiläs-efektistä ja vain lähettiläiden käytössä olevasta puhekuplasta.

 

Lähettilästiimiin kuuluvat tällä hetkellä:

 

.termistara..

Vannesaha

VaikeetaC

Marquer

Jepjep:D

winterJalmari

Noknok

TomuAlma

Hienorikuli

ja julmalilja

 

Lähettiläinä aiemmin toimineet:

Star-Fighter

rasuli

-Alluusio-

 

Kuinka voin olla lähettiläisiin yhteydessä?

Lähettiläisiin ei voi olla suoraan yhteydessä. Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä helppereihin, tarkastaa FAQ-sivulta löytyvät artikkelit tai lähettää moderaatiotiimille avunpyynnön. Voit tietenkin pyytää lähettiläiltä neuvoja tai apua sattuessasi samaan huoneeseen.

 

Lähettiläisiin saatat törmätä myös kaikille avoimessa Lähettiläshuoneessa.

 

Korvaavatko lähettiläät moderaatiotiimin?

Lähettiläät eivät korvaa moderaatiotiimiä. Lähettiläiden oikeudet rajoittuvat julkisiin tiloihin. Vakavissa sääntörikkomustapauksissa tulee vastakin olla yhteydessä moderaatiotiimiin avunpyyntöjen välityksellä.

 

Voiko minusta tulla lähettiläs?
Lähettiläsohjelma starttaa Suomen hotellissa kuuden hengen tiimillä. Tulevaisuudessa lähettiläitä tarvitaan mahdollisesti lisää, jolloin kokeneet ja luotettavat, vilpitöntä ja esimerkillistä auttamisen halua osoittaneet käyttäjät voivat tulla valituiksi. Lähettiläsohjelmaan ei tällä hetkellä oteta hakemuksia vastaan.

 

Kuinka lähettiläät valittiin? Oliko ohjelmaan mahdollista hakea etukäteen?

Lähettiläät valittiin kokemuksensa sekä luotettavan ja järkevän käytöksensä perusteella. He ovat habboja, jotka ovat osoittaneet vilpitöntä ja esimerkillistä auttamisen halua esimerkiksi toimimalla aktiivisesti suojelijoina.

 

Miksi lähettiläitä on ainoastaan yksitoista? Eikö lähettiläitä voisi olla enempää?

Tarkoitus on aloittaa lähettiläsohjelma pienellä tiimillä ja laajentaa toimintaa tarpeen mukaan.

 

Milloin lähettilästiimi vaihtuu?

Lähettiläitä ei vaihdeta tietyn määräajan päättyessä, vaan lähettiläät voivat itse halutessaan lopettaa toiminnan. Epäaktiiviset lähettiläät korvataan tarvittaessa uusilla.

 

Ovatko lähettiläät seuraava Talenttipolun taso?

Ei. Lähettiläsohjelma on oma, erillinen osa Habbo-yhteisöä. Lähettiläät on valittu asemaansa, sillä he ovat osoittaneet vilpitöntä ja esimerkillistä auttamisen halua.

 

Milloin Talenttipolkuun sitten saadaan uusia tasoja?

Talenttipolun uudistaminen on valitettavasti vienyt odotettua kauemmin, josta pahoittelumme. Odotamme Talenttipolkuun uusia tuulia ensi vuoden puolella.

 

Mitä jos lähettiläät toimivat sopimattomasti tai antavat varoituksia tai hiljennyksiä väärin perustein? Voiko lähettiläistä ilmoittaa?

Lähettiläiden tulee noudattaa samoja Habbon sääntöjä kuin muidenkin. Lähettiläiden sopimattomasta toiminnasta voi ilmoittaa Asiakaspalveluun ja asia selvitetään ensi tilassa.

 

Lähettiläille lämpimästi tervetuloa Suomen hotelliin!

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk