Lähetä pyyntö

‹‹ Asiakastuen etusivu

Jos olet lähettämässä pyyntöä ensimmäistä kertaa, katso ohjeet pyynnön lähettämiseksi! Saat ilmoituksen, kun asiakaspalvelija on vastannut pyyntöösi. Kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme, kaikkia yhteydenottolomakkeessa antamiasi henkilökohtaisia tietoja käsitellään käyttöehtoehtojemme ja henkilötietolain edellyttämän tietosuojaselosteen mukaisesti.

Olemme saaneet viime aikoina tavallista enemmän palvelupyyntöjä lisineiden Habbon kävijämäärien vuoksi. Pyydämme sinua ottamaan huomioon, että tämän vuoksi meillä saattaa mennä tavallista pidempään vastata pyyntöösi. Kiitos kärsivällisyydestäsi!

Kirjoita asiasi mahdollisimman tarkasti. Hotellin asiakaspalveluhenkilökunta vastaa sinulle mahdollisimman pian. Ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluun, kannattaa sinun tsekata Usein kysytyt kysymykset, josta löydät vastauksen yleisimpiin Habboa koskeviin ongelmiin ja kysymyksiin! Halutessasi ilmoittaa Habboon sopimattomasta käytöksestä, kuten esimerkiksi kiusaamisesta tai seksuaalisesta puheesta, tulee sinun lähettää avunpyyntö hotellia valvoville moderaattoreille. Katso ohjeet avunpyynnön lähettämiseen täältä.

Ole hyvä ja kerro kuka olet

Ole hyvä ja valitse vaihtoehto joka kuvaa asiaasi! Valitse oikea vaihtoehto, koska se auttaa meitä vastaamaan nopeammin kysymykseesi.

Jos sinulla on Habbo-hahmo, ole hyvä ja kerro Habbo-hahmosi nimi. Jos olet vanhempi, kerro lapsesi hahmon nimi.

Lähettäessäsi palvelupyynnön hyväksyt, että sen sisältämiä henkilötietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti

Lisää tiedosto tai vedä tiedostot tänne