Suurin osa Habbon teknisistä ongelmista liittyy välimuisti- tai palomuuriongelmiin

Teknisen ongelman selvittämiseksi, noudata allaolevia ohjeita.

  

 

  1. Tyhjennä selaimesi välimuisti/ väliaikaiset internet-tiedostot
  2. Useimmat internetselaimet säilyttävät väliaikaisia kopioita pelitiedostoista. Välimuistin tyhjennys auttaa tavallisimpiin latausongelmiin. Alta löydät ohjeet käytetyimpien selaimien välimuistin tyhjennykseen.

 

Valitse selaimesi

 

 

  1. Varmista, että palomuuriasetuksesi ei estä Habbo-yhteyttä.
  2. Jos nämä ohjeet eivät auta, pyydä tietokoneen omistajaa tarkistamaan sen palomuuriasetukset. Erityisesti laitteen lapsilukko saattaa aiheuttaa ongelmia Habboa käyttäessä. Esimerkiksi Windowsin palomuuriasetuksiin kannattaa lisätä Habbo poikkeuksena sallittaviin ohjelmiin, jolloin yhteysongelmat useimmiten katoavat. Muussa tapauksessa sinun tulee resetoida ohjelmistosi palomuuri.

  3. On hyvä muistaa, että suurin osa reitittimistä toimii myös palomuureina. Kannattaa tarkistaa siis myös reitittimen palomuuri sekä virustorjuntaohjelman palomuuri. Tupla- tai jopa triplapalomuurien purkaminen vaikuttaa ratkaisevalla tavalla yhteysongelmien korjaantumiseen.

 

Mac OS
Windows

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk