Miten saan uuden salasanan?
Jos hävitit tai unohdit salasanasi ja tarvitse uuden, toimi seuraavasti: kun olet kirjautumassa sisään, syötä sähköpostiosoitteesi, mutta jätä salasanakenttä tyhjäksi. Kun yrität kirjautua sisään, lähetämme sinulle varmennuskoodin sähköpostiisi. Syötä sähköpostiin saamasi koodi seuraavalle sivulle, niin pääset taas takaisin tilillesi. Muista vaihtaa salasanasi johonkin, jonka muistat, ettet törmää samaan ongelmaan uudestaan.
Mitä minun tulee tehdä, jos en pääse kirjautumaan sisään Habboon?
On olemassa useita eri syitä, miksi Habbosi ei toimi.
- Voi olla, että olet saanut porttikiellon. Jos olet saanut porttikiellon, ruudullesi pomppaa ponnahdusikkuna, jossa lukee porttikiellon syy.
- Muistitilasi on lopussa - Kokeile käynnistää laitteesi uudelleen. Pidä myös huolta siitä, ettet avaa liian montaa muuta välilehteä tai sovellusta samalla kun pelaat Habbossa.
- Palomuuri - Jos palomuurisi on päällä tietokoneessasi tai varkkoyhteydessäsi, pidä huolta siitä, että tietyt portit ovat avoinna, jotta voisit käyttää Habboa. Tarkasta myös, ettet ole kieltänyt pääsyä Habboon, tsekkaamalla ohjelmat ja sovellukset, jotka on estetty internet-yhteytesi tai palvelusi mobiilidatojen puolesta.
- Turvallisuusasetukset - laitteesi turvallisuusasetukset saattavat estää pääsysi Habboon. Riippuen siitä, mitä laitetta käytät Habbon pelaamiseen, ne saattavat sisältää vanhempien lapsilleen asettamia turvalukkoja, palomuureja ja selaimen lisäpalveluita. Kysy vanhemmaltasi tai laitteen ylläpitävältä yritykseltä, että sinulla on varmasti pääsy Habbo.fi:hin.
- Välimuisti - jos käytät selainta kuten Google Chrome, Firefox tai Safari pelatessasi Habboa, internet-palveluntarjoajasi saattaa säilyttää vanhan kopion sivustasi serverillään. Emme voi varsinaisesti auttaa sinua asian suhteen, mutta kopio päivitetään yleensä muutaman tunnin sisällä.
- Yhteyden katkeaminen - Saat jatkuvasti viestin, jossa lukee, että yhteytesi katkesi. Tämä tarkoittaa sitä, että yhteys laitteesi ja Habbon välillä on poikki. Joskus pystyt edelleen puhumaan ja liikkumaan, mutta osa Hotellin toiminnoista (kuten huonevalikko) eivät ole toiminnassa.
- Lataa Hotelli uudelleen (Ctrl-R tai F5) tai uudelleen käynnistä sovellus.
- Voi myös olla, että jos käytät suosittua internet-palveluntarjoajaa, jolla on paljon asiakkaita, yhteytesi katkeaa useammin.
- Jos kaverilistasi on erittäin pitkä, saattaa olla hyvä idea poistaa kavereita, joiden kanssa et enää ole yhteydessä.
- Joskus selaimen välimuistin tyhjennys saattaa auttaa yhteysongelmiin. Välimuistin putsaus on helppoa useimmissa selaimissa. Tarkasta selaimesi apua-osio lisäohjeita varten.
- Et saa yhteyttä - syötät sähköpostiosoitteesi ja salasanasi ja saat vain viestin "yhdistetään" ja lopulta odotuksen jälkeen toisen viestin, jossa lukee "yhteys katkesi". Jos yritit tulla Habboon sisään ennen ja sait silloin ilmoituksen porttikiellosta, se on syy miksi et pääse sisään.
- Ilmoitus muistitilan loppumisesta - Ladatessasi Habboa tai sen jälkeen, saat ilmoituksen, jossa huomautetaan muistitilan loppumisesta. Habbossa on paljon grafiikkaa, joka vie laitteesi muistitilaa (RAMia). Ko. huomautus tarkoittaa sitä, ettei laitteellasi ole tarpeeksi tyhjää muistitilaa, jotta Habbo voisi toimia. Tässä tapauksessa, kokeilee seuraavaa:
- Sulje Habbo ja muut avonaiset sovellukset laitteeltasi tai tietokoneeltasi (esim. selaimesi muut välilehdet, jos käytät Habboa tietokoneellasi tai sovellukset kuten Snapchat, YouTube yms., jos käytät Habbo-sovellusta)
- Käynnistä laitteesi uudelleen. Usein, jos laitteesi on ollut pitkään käytössä, välimuistisi menee täyteen.