Yleistä tietoa ladattavasta AIR-työpöytäsovelluksesta

Miksi tuomme Flash-asiakasohjelman (AIR version) takaisin?

 

Unity-asiakasohjelman kehitys ei ole edennyt toivottuun tahtiin. Suurilta osin valmiin AIR-asiakasohjelman ladattavan työpöytäsovelluksen takaisin tuominen antaa yhteisöllemme mahdollisuuden pelata Habboa halutulla tavalla, kunnes saamme Unity-asiakasohjelman tyydyttävään kuntoon sekä meille, että yhteisölle.

 

Kuinka kauan AIR:n ladattava versio tulee olemaan saatavilla?

 

Sitä ei ole vielä vahvistettu. Haluamme pitää sen niin kauan, että saamme Unity-asiakasohjelman tyydyttävään tilaan, jonka jälkeen aiomme pysyvästi ottaa AIR-asiakasohjelman pois käytöstä.



Nyt kun tavaraa tavaraa vastaan vaihtaminen ja vanhat huoneoikat ovat takaisin, ovatko ne tulleet jäädäkseen?

 

Pyrimme pitämään nämä vanhat toiminnot (ja koko AIR-asiakasohjelman) kunnes pidämme, että olemme saavuttaneet kelvollisen kompromissin tärkeimmille ongelmille, kuten vaihtaminen ja huoneoikat yms. Yhteisö on tehnyt meille selväksi, että se tarvitsee parempia vaihtoehtoja, jotka pyrimme saavuttamaan tulevien viikkojen ja kuukausien saatossa.

 

Mikseivät jotkin tuotteet ole vieläkään Kaupassa?

 

Emme tule palauttamaan joitakin tuotteita Kauppaamme, ennen kuin ne toimivat sekä Unity- että AIR-asiakasohjelmassa. Pidä etusivumme uutisosiota silmällä saadaksesi selville milloin lisäämme kamoja ja toimintoja Unity-asiakasohjelmaan.



Kuinka kauan ladattavan asiakasohjelman luomiseen meni?

 

 

Noin kuukausi. Päätimme ottaa sen käyttöön heti kun käyttäjäluvut lähtivät laskuun tammikuun puolessa välissä AIR:n poisjätön jälkeen.

 

 

Jos sen tekemisessä ei kerran mennyt kauaa, miksi emme ottaneet sitä käyttöön aikaisemmin?

 

Kävimme keskustelua aiheesta viime vuoden puolella, mutta päätimme, että tulemme saamaan Unity-asiakasohjelman hyväksyttävään tilaan ajoissa. Näin jälkiviisaana, meidän olisi tullut keskittyä AIR:n väliaikaiseen, ladattavaan versioon vuoden 2020 lopuilla, jotta olisimme voineet jatkaa avointa betaa pidempään sen jälkeen, kun AIR lakkautettiin isoimmista selaimista.

 

Miksi Habboa kehitetään Unitylle?

 

Meidän tulee jatkaa Habbon kehittämistä. Koska peliteollisuus on aina vaan enemmän mobiili-keskitteistä, tulee meidän suunnata samaan suuntaan, pitääksemme Habbo kestävänä tulevaisuuteen. Molemmat näistä tavoitteista tulevat olevaan helpommin saavutettavissa Unitya käyttäen.

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk