Kuinka käytän Habbo Help Toolia?

Ottaessasi meihin yhteyttä Habbo Help Toolilla help.habbo.fi:ssä, sinun täytyy valita vetovalikosta ongelmaasi koskeva aihe. Oikean aiheen valitseminen auttaa meitä vastaamaan sinulle nopeammin!


Muista! Kun otat ensi kertaa yhteyttä Habbon asiakastukeen Help Toolilla, sinulta pyydetään sähköpostiosoitettasi. Varmistathan, että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein, jotta pyyntöösi liittyvät vastaukset löytävät perille!


Ensimmäiseksi kannattaa käyttää etusivun hakua: valtaosaan yleisimmistä Habboon liittyvistä kysymyksistä on jo vastattu UKK-osiossa. Näin ollen sinun ei tarvitse turhaan odotella vastausta pyyntöösi.


Jos etsimääsi vastausta ei löydy UKK-osiosta, voit lähettää uuden pyynnön Habbon asiakastukeen klikkaamalla “Lähetä uusi pyyntö”. Jokainen lähetetty pyyntö käsitellään yksitellen omalla tikettinumerollaan. Useamman kuin yhden tukipyynnön lähettäminen samasta aiheesta hidastaa vastausprosessiamme. Jos tarvitset vielä lisätietoa vastauksemme jälkeen, vastaa lähettämäämme sähköpostiin tai valitse “Omat pyyntöni” sen sijaan, että lähettäisit uuden pyynnön. Kuinka sitten valitset oikean aiheen kysymyksellesi? Pudotusvalikosta kohdassa "Ja asiani koskee" on helppo valita tilannettasi parhaiten kuvaava vaihtoehto. Valitse yksi seuraavista:

 

wsw_tower.png

 

 

Ongelmia Habbo-kolikoiden ostamisessa: Jos olet ostanut Habbo-kolikoita pankki- tai luottokortilla, tekstiviestillä tai muulla ostotavalla, etkä löydä vastausta 'Maksuasiat'-kohdasta, valitse tämä vaihtoehto. 

Salasana-/sisäänkirjautumisongelma: Jos sinulla on ongelmia Habbo-tilisi salasanan kanssa, etkä ole onnistunut ratkaisemaan sitä tai nollaamaan tilin salasanaa, valitse tämä vaihtoehto.

Porttikielto/hiljennys/vaihtolukko: Valitse tämä vaihtoehto vain, jos olet saanut porttikiellon/hiljennyksin/vaihtolukon, joka on seitsemää päivää pidempi. 18 tunnin tai 7 päivän rangaistus on luultavasti jo mennyt ohi, ennen kuin tulemme vastaamaan sinulle. Pyydämme sinua myös olla lähettämättä useita pyyntöjä saman porttikiellon suhteen. Lue myös UKK: "Miksi olen saanut porttikiellon", saadaksesi lisätietoja porttikieltosi mahdollisesta syystä. 

Varastettu tili: Jos epäilet, että joku on päässyt käsiksi tiliisi, vaihda Habbo-salasanasi niin pian kuin mahdollista! Löydät ohjeet salasanan vaihtoon täältä. Jos sinulta puuttuu tavaroita tai kolikoita, lue myös seuraava UKK: Osa tavaroistani/kolikoistani on kadonnut. Mitä teen?

Tekninen ongelma: Jos törmäät tekniseen ongelmaan Habbossa, valitse tämä vaihtoehto.

Ilmoitus Habbon kopiosta tai retrosta: Jos havaitset väärennetyn kopion Habbosta tai jäljitelmän, joka tarjoaa ilmaisia Habbo-kolikoita ja tavaroita yms. voit jakaa tiedon kanssamme käyttäen tätä vaihtoehtoa.

Idea tai ehdotus Habbolle: Onko sinulla ajatus siitä, miten tehdä Habbosta entistäkin mahtavampi paikka? Tai ehdotus uudesta kamasta tai ominaisuudesta? Jos on, valitse tämä vaihtoehto. Saamme paljon kehitysideoita, joten emme pysty vastaamaan jokaiseen niistä, mutta tulemme välittämään ne asianomaisille henkilöille!

Kaupallinen yhteydenotto: Jos yrityksesi haluaa neuvotella kanssamme Habbossa mainostamisesta tai muunlaisesta yhteistyöstä, valitse tämä vaihtoehto. Jos olet yksi Habboista, pyydämme sinua olemaan käyttämättä tätä vaihtoehtoa - valitse jokin listan toisista vaihtoehdoista!

Työhakemukset: Jos sinua kiinnostaisi työskennellä Sulakkeella, tarkasta avoimet työpaikkamme sivulta http://www.sulake.com/.

Merkkiin/palkintoon/kampanjaan/kilpailuun liittyvä kysymys: Jos kysymyksesi koskee hiljattain pidettyä kilpailua, josta voitit palkinnon, muttet saanut sitä, valitse tämä vaihtoehto palvelupyyntöösi.

Habbo-nimen vaihtaminen: Otathan huomioon, että nykyinen politiikkamme ei tarjoa nimenvaihtoa. Päivitämme UKK-osastoamme, jos tilanne tulee muuttumaan tulevaisuudessa.

Tilin poisto: Jos olet varma, ettet halua käyttää tiliäsi enää, käytä tätä kategoriaa ilmoittaaksesi siitä meille. Otathan huomioon, että tulemme pyytämään sinua tunnistautumaan, varmistaaksemme, että olet tilin omistaja. Tilin poistoon on myös helpompi keino: kun olet kirjautuneena sisään Habboon, avaa 'Apua'-ikkuna ja tee pyyntö tilin poistoa varten 'Tilin tiedot'-osiosta.

Huom.: Asiakaspalvelijamme vahtivat Habbo Help Toolia maanantaista perjantaihin. Vastaamme pyyntöösi niin pian kuin mahdollista. Pidäthän mielessä, että erityisesti juhlapyhien jälkeen palvelupyyntöjen määrä voi olla suuri ja niihin vastaamiseen voi mennä enemmän aikaa. 

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö
Palvelun toteuttaa Zendesk